Co się dzieje... 95% moich znay tych fajnych nie gra :( I wszyscy odchodzą... Nikt sobie nie pomaga... Takie msp było jeszcze tydzień temu xD Dziś 3 na 18 aktywnych mi pomogło! Dziękuje im (nazw nie podam bo nie wiem czy mogę) Ale i tak 1/2 osoby chcą odejść a 95% znay nie gra D: Moja ukochana Senti22 też
:'( A jej najka i moja też blokła mnie :( ale cóż... Klata do przodu i idziemy dalej! Zapraszajmy się do znay grajmy i pomagajmy oglądając seczki filmy kochając arty looki, a jeśli już nie mamy ochoty, niestety ale usuńmy się lub wyrzućmy wszystkich ze znay by nie zajmować im miejsca. PS Już za niedługo nowa adminka na blogu :) Kto się cieszy ze mną? (i tak nikt nie czyta mnie xD)
niedziela, 28 czerwca 2015
piątek, 26 czerwca 2015
Koniec, wolność i msp
Siemaneczko kochani! Już koniec szkoły nareszcie brak zadań, koledzy, ciepełko. I jeszcze hajsy od dziadków za świadectwa xD Ale się cieszę! Jak tam macie pasek? Bo ja tak i czuje się mądry xD Wow 3 lata z rzędu pasek xD ok ale nie o tym. Widzieliście nowy KoneQ na MSP czy tylko mnie to drażni, że często powtarzają się rzeczy bo brak im wyobraźni?! Wiem wiem wszyscy o tym wiedzą, że to się powtarza ale kurde to ja już mogę im projekcić ubrania xD (Oj bożeee :') ) Ok tu macie Boonie narysowane przez mnie (co mi się dzieje z tymi xD i tekstami ;-;) Chcieli byście takie w naszej grze? (Panda i (nwm czemu) Koszykarz kojarzy mi się z kimś z kuroko no Basuke którego nie oglądam xD) Sorki, że po obracane.
środa, 24 czerwca 2015
Cześć :*
Siemanko kochani :) Wczorajszego dnia powstał nowy blog o msp :) boymsp jest to blog o tym, że nie tylko dziewczyny przekazują swoje fantazje w filmach lookach czy ArtBookach :) Na msp nazywam się LynchRoss i mam 25 lvl i z chęcią wam pomogę w nabijaniu Lvl'a. A teraz troszkę o mnie mam 13 lat w msp gram od około 2012 roku ale konto LynchRoss zostało założone około rok temu, lvl był by wyższy gdybym nie robił jednej 3 miesięcznej przerwy i jednej półrocznej xD, czyli według mych obliczeń gram hmm około 7 miechów :p. W domu mam na razie kotka miałem 2 psy ale oba zdechły :'(. Na msp mam 10 (jednego unikata z halloween) zwierzaków zbieram na tę owłosioną złotą rybkę. Myślę że to tyle :) Jak byście chcieli coś wiedzieć pytać w komach a ja z chęcią odpowiem :)
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)

