piątek, 26 czerwca 2015

Koniec, wolność i msp

Siemaneczko kochani! Już koniec szkoły nareszcie brak zadań, koledzy, ciepełko. I jeszcze hajsy od dziadków za świadectwa xD Ale się cieszę! Jak tam macie pasek? Bo ja tak i czuje się mądry xD Wow 3 lata z rzędu pasek xD ok ale nie o tym. Widzieliście nowy KoneQ na MSP czy tylko mnie to drażni, że często powtarzają się rzeczy bo brak im wyobraźni?! Wiem wiem wszyscy o tym wiedzą, że to się powtarza ale kurde to ja już mogę im projekcić ubrania xD (Oj bożeee :') ) Ok tu macie Boonie narysowane przez mnie (co mi się dzieje z tymi xD i tekstami ;-;) Chcieli byście takie w naszej grze? (Panda i (nwm czemu) Koszykarz kojarzy mi się z kimś z kuroko no Basuke którego nie oglądam xD) Sorki, że po obracane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz