środa, 26 sierpnia 2015

Skok w czasie | Świerzości | Rozkład

SKOK W CZASIE
Hej (3 posty co dzień nie halo :/ ) No ale musiałem xD Więc wracamy się do starego msp? Nie wierycie? Patrzcie;
To są wiadomości jakie pisałem z załogą MSP Jak widzicie są szanse na działanie :)
Wrócił pasek ładowania w krztałcie planety :D  ze starego msp :D Pomyśleć że już jutro mogą być uni! Natępny screen:

Tak dobrze widzicie tuż po zalogowaniu wyświetlają się newsy ;) niestety screen z chillout a nie z tym drugim:/ NASTĘPNY:
To jest pierwsza strona news :D Wydarzenie akademii MSP... Ciekawe prawda akademia to raczej takie starsze słówko teraz nie ma akademii (chyba) Są licea technikum zawodówki studia itp ale o akademii nie słyszałem już od dawna :/ I jeszcze Pixi Srar z tym magnetofonem jak kiedyś w ameryce Ciekawi mnie to ;)

Ostatnie to jest to że po wejściu na strone ms z animkami (nazwywam ją przedstawieniem bo przedstawia nam różne rzeczy z gry i nas zachęca) posiada założone unikaty i od czasu do czasu pokazuje się unikatowa animka z krwią! Wkońcu! Uwielbiam krew! (Nie do picia ale w sumie też ok (zaczynam się siebie bać)) Niestety nie zrobiłem screena :/ (Bartuś leniuszek)

ŚWIERZOŚCI

1. Po zalogowaniu w mieście mamy ukryte prezęty z których dostaniemy 20 fame i 20 sc (Wsumie bo z 1 prezęciku leci 10 tego i tego)

2.Po lvlupie zwierzaka dostajemy sc równe jego nowemu lvl ;) Super prawda???
3. Jedzonko dla zwierzaków potaniało (O BOŻE WKOŃCU!) Kosztuje 3sc :D
4.Zwierzaki mają odliczany czas do następnego karmienia ;) Zbędne ale ujdzie

Oceniamy nowości
1. Bardzo fajnie :) Przyda się chociaż im wyższy lvl tym bardziej będzie rzeszkadzać bo praktycznie nic nie da 8/10
2. Bardzo fajne od 12 lvl zwierzaka bo tak to zarobimy  (Lub w przypadku 12 lvl wyjdziemy na prosto)  Naprawde cool daje 9/10
3. Bez gadania 10/10 co tu mówić TANIO!
4. Nie potrzebne więcej lagów 2 na 10 xD a serio 5/10

ROZKŁAD !!!
Czwartek- Świerzości Nowości
Piąteczek- Looki dla chłopaków
Poniedziałek- Loga (Przyjmuje tylko tak jak w regulaminie który już 1 września się pojawi)
Środa-Pogaduszki czyli moje msp (Będe mówił o tym co się pozmieniało i wogłóle)
Jeśli coś ulegnie zmnianie lub się nie pojawi zostaniecie poinformowani :)

~Nowe Logo :D
~LynchRoss
~Haikiru (Moje drugie konto)



LBA- nominacja od Lyncha!

Belo!
Z tej strony Zoh/Zosia/Careylie
Dziś nie powinno być posta,ale zostałam nominowana do LBA i się tak podjarałam, że musiałam to napisać. Ok, dostałam nominację od Lyncha, odpowiem teraz na pytania.
1. ile miałeś kont na msp?
W sumie 6, ale gram obecnie na 1 (jaija001)2. Jaki miałeś najwyższy poziom?
23 lvl ;w;3. Ju biliw ju ken flaj?
Aj bilif aj ken flaj.4. Jaką masz teraz godzine?
14:00 równo, lel
5.Od kiedy grasz w msp?
Od 1 maja 20136.Idz po linijke zmierz wydsokość czoła i nam tu podaj? xD
Nie mam lonijki, onieonie. Ale z 5 cm c;7. Masz skyp?
A no mam .8. Zaprosisz mnie?
A jaka nazwa ^^?9. Lubisz mnie
Kolega.10. Posłuchaj R5 plose :D
No dobra :d11 Chcesz skończyć?
W sumie XD12. Nie?
Nie.13 Ok koniec...
:D
Ja nominuję AjszaQ (będzie u nas pisać ^^)
Shimsona,shimsa, Julek wie o co chodzi z Shimsem, hehe.
Smalca, cztery panny z jednej wanny.
Pytnia:
1.Witaj, oto pytnie number łan, jak pisze się 123488? 
2.Ile masz lat?
3.Czy masz drugię imię? Ą ę, hehe.
4.Mieszkasz w bloku czy w domu?
5.Bedziesz czytać bloga boymsp.blogspot.com?
6.Kfc czy mack?
7.Czekolada czy mleko?
8.Kola czy pepsi?
9.Blck or white?
10.Jaki twój znajomy (z MSP) ma najwyższy lvl?
11.Koniec

Xxx
Pozdrawiam dzisiaj już z logiem :) Ktoś chce? Pisać w kom!

-jaija001
~´*Careylie.

wtorek, 25 sierpnia 2015

LBA

Witam was kochani :* Dowiedziałem się że zostałem nominowany do LBA (Ale czad :DDDD)
Hmm nie mam pojęcia jak zacząć więc przejde do pytań
1. Zdarzyło ci się zasnąć kiedyś na lekcji???
Nie ale miałem taką ochote
2.Lubisz Mnie?
Nwm dopiero dodałem cię do znay
3.Robisz coś teraz?
Tak Odpowiadam na LBA
4.Ulepimy dziś bałwana?
Tak
5.Może na balkon wolisz iść?
Bałwanek :(
6.Czy długo tutaj jeszcze czekać mam?! Bo do obrazów zaczęła gadać tu jak nic!
Za dużo Frozen ZA DUŻO
7. Bejbe bejbe bejbe uuuu Aj laf ju bejbe bejbe bejbe uuu! Kto to śpiewa
Nie jestem pewny ale chyba moja mama
8. Czy czytasz tego bloga?
Od dzisiaj tak
9. Usunąłeś kiedyś konto?
Nope
10.Masz brode lub... wąsy? B')
W Msp jako animke (Fake mustache polecam)
11.Kuniec? Powiedz tak!
Nie
Ok to na tyle nominuje tylko:
Całe http://kafelkowe-msp-i-ty.blogspot.com Shimeruko
Jaija001 z naszego bloga bo nikt inny nie zobaczy ;/ może ktoś przybędzie jednak
Przybyłeś obowiązkowo kom :)
Pytanka:
1. ile miałeś kont na msp?
2. Jaki miałeś najwyższy poziom?
3. Ju biliw ju ken flaj?
4. Jaką masz teraz godzine?
5.Od kiedy grasz w msp?
6.Idz po linijke zmierz wydsokość czoła i nam tu podaj? xD
7. Masz skyp?
8. Zaprosisz mnie?
9. Lubisz mnie
10. Posłuchaj R5 plose :D
11 Chcesz skończyć?
12. Nie?
13 Ok koniec...
LynchRoss
(ide robić miniaturke chyba że znajde starą ;/)

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Look Like

#KrótkoZwięźleINaTemat
Od jutra nowa seria czyli Looks dla chłopaków
#NOTKA
W sobote w godzinach wieczornych pojawi się notka (Jak posiadać wysokie lvl (20/25+) w znay
#Reszta
Kochani ostatnio w akcesoriach wybiło 100 stron! Naprawde dużo prawda? Wkońcu mamy więkrzy wybór xD Ale i tak więkrzość to syf ;-; więc dziś krótko następny pst przewiduje (Tak dobrze myślisz) Na sobotę pozdrawiam Pa xD

Oceniamy looki MS ze strony logowania! #1/2

Belo!
Tutaj Zoh/Zosia/Carylie
Witam was już poraz drugi! Informuję, że rozkład moich postów będzie wyglądał następująco: przez dwa dni pod rząd są posty, a później przez dwa dni ich nie ma. Zrozumiano xD? Mam nadzieję! Więc dzisiaj przygotowałam (w dalszym ciągu z telefonu...) oceny looków ms ze strony logowania . Od razu mówię, że nie będą to wszystkie ms jakie możemy zobaczyć. Wybrałam tylko niektóre. Zaczynajmy!
Hm... Chyba jedyne co mi w tym looku przeszkadza, to kolorystyka. Poza tym look jest w miarę ładny. Nie kupiła bym go sobię, niestety.
Następne ms!
Pani pierwsza od lewej: Myślę, że look nie jest tragiczny. Cos w guście rocka. Nie jest źle.
Look pixi srixi (nie mogłam się powstrzymać XD):
Proszę pani, look dość ładny, szału nie ma, szkoda tylko, że takich ubrań na Msp jak pani nosi, NIE MA.
Następne ms!
Sh, ośmiornica. Kolorystyka jak najbardziej na plus. Włosy mi tu nie grają... Buty trochę za wysokie.
Dalej, dalej, dalej!
To już ostatnie postacie na dziś. Mamy tu dziewczynę ubraną jak do szkoły. Rzecz jasna jakiejś szkoły z hm... Szukam słowa... Mundurkami? Wiecie o co chodzi. Ogólnie look jest fajny, szkolny, pasuję. Obok niej mamy chłopka. Już takiego bardziej kul , hehe. Jedyne co bym zmieniła to kolorystyka,włosy, twarz. No.
Mam nadzieję, że post się spodobał.
Papsy!
Jaija001

niedziela, 23 sierpnia 2015

Ktoś nowy

Belo!
Z tej strony Zosia- czyli nowa redaktorka tetegbloga :) Będę tu pisać o lookach (?) i ewentualnie oceny filmów. Mój nick na msp to jaija001. Coś mam jeszcze więcej mówić? Chyba nie. Jak na mój styl pisania ten post będzie wyjątkowo krótki, serio. Ale dość tego gadania, przejdźmy do drugiej części posta!
Na dziś przygotowałam dla was 1 look dla dziewczyny i jeden dla chłopaka. Poza tym... Mam jeszcze pierwszą część serii oceniania looków z top :)
OKOK
Look 1 (dla dziewczyny)
Przepraszam za słabą jakość, ale screeny robiłam z telefonu. No dobra, look jest dość tani jeśli chodzi o sc. Kosztuje 1850 sc. Natomiast diaxy... No niestety tu jest troszeczkę słabo. 10 o ile dobrze pamiętam.
Look uważam za bardzo ładny, przypadł mi do gustu.
Oto skład:

Ohoho! Diaxów nawet 12.
OKOK
Teraz look dla chłopaka: (przepraszam, ale nie znam się na chłopięcej modzie)



Oj chłopaki,macie droogo.
Look jest ładny. Podoba mi się.
Ogólnie nie wiem co mam jeszcze napisać. Chyba mój krótki komentarz czas zakończyć.
OKOK
Teraz ocena looku chłopięcego z TOP.
Nie wiem jak wam, ale mi się ten look wogólę nie podoba.  Szczególnie twarz... No psuje wszystko. Nie wiem jak wy uwarzacie. Daję 4/10
Teraz jego profil i 'osiągnięcia' tego looka.


Jeden, jedyny komentarz. Zero kupień, hehe. I (ucięłam...) 11 lvl.
Serio? No nie ważne! Tym smutnym akcentem zakończe mój badziewny post! 
Papsy,
Jaija001

czwartek, 20 sierpnia 2015

Czemu mnie nie było?

Wakacje, wakacje i wakacje! Dałem się ponieść upałom, brakiem zadań i obowiązków. Teraz wracam do was kochane misie! :* Chcecie jakiegoś nowego moderatora/rkę?