piątek, 18 września 2015

WRACAM!

Hej Wracam po chorobie i bez nauki ;) (Narazie) Więc z tej okazji odbędzie się konkurs! Dziś o 17 odbędzie się booster na moim koncie  ( Jak by ktoś nie wiedział to LynchRoss ) Wygrywa naj pomoc w boosterku wygraną jest konto z 11 poziomem i 1000 sc

poniedziałek, 7 września 2015

Odchodze

Witam
Przepraszam was ale odchodze z bloga. Moje konto na MSP przejeła moja kuzynka z Anglii. Teraz to konto jest całe po angielsku. Ja wchodze bardzo rzadko. Żeby nie było ona rozumie polski tylko pisać nie umie i mówić. Dlaczego odchodze? bo nie mam czasu. jestem w 6 klasie do czego dochodzi nauka, lekcje mam do późna. A no i jeszcze dodatkowe zajęcia! poniedziałek i środa siatka, czwartek gitara a piątek tenis stołowy. A poza tym..... Naprawde odechcialo mi sie.
Jeszcze raz przepraszam.

~Ali Nate

niedziela, 6 września 2015

Hesolenoł!
Tutaj Zoh/Zosia/Careylie, lub jak mówi pewn str. ze zdrobnieniami-Pafia. Dziś postanowiłam napisać posta, hm... Innego niż inne. Będzie to post w, którym trochę pogadam. Nie będzie on o Msp.

Temat namber łan
*****
Częstotliwość postów.
Mam dla was grafik, od razu mówię, że nie zawsze się wyrobię.
Oks.
Pn-post o zwykłych lookach.
Wt-brak posta
Śr-post o lookach tematycznych
Czw-ocenianie looków z top
Pt-brak posta
Łikend-post w sb (niespodziankowy)
To tyle z pierwszego tematu.

*****
Teraz mój plan lekcji. Po co?
Abyście woedzieli dlaczego, czasami mogę się nie wyrobić.
Pn-godz. Wychowawcza
      Matma
      Przyra
      Przyra
      Religia
      Zaj. Komputerowe
      Zaj. Komputerowe
     Dodatkowy ang do 18:10 i lekcje
     Na wt.
Wt-
Polak
Polak
Matma
Przyroda
Wf
Wf
Śr-
Technika
Plastyka
Ang
Polak
Przyroda
Dodatkowy ang
Czw-
Wf
Wf
Ang
Religia
Historia
Muzyka
Pt-
Na 9:50
Polak
Polak
Ang
Przyra
*
To jest mój plan mniej więcej.
Sami widzicie.
Dobra to tyle.
Cześć.
-jaija001




piątek, 4 września 2015

PRZERWA!

Robię sobie przerwę od bloga :/ Ponieważ mam baardzo wymagających nauczycieli w 1 dzień zadali nam aż 5! Testów! Więc wróce niestety ale za miesiąc :( Jeszcze planuje wejście na YTuby z vlogami więc muszę też trochę o tym myśleć :/ Ale na msp będę ;) Więc jak coś pisać :D
-LynchRoss


wtorek, 1 września 2015

Post o wszystkim i o niczym!

Ale mnie dziś wzięło na pisanie potów, lel. Jakiś maraton.
Dostanę nobla?

Hesolenoł!
Oto nowe przywitanie, tata!
Jak się podoba?
Mi nawet bardzo.
Nie waszneeee (bł.spec)
Przejdźmy do tematu posta...
A tak wgl tu Zoh/Zosia/Careylie
Mam dla was dzisiaj #odcinek z logami, tak.
Zrobiłam logo dla Lyncha, dla Ali nate innym razem.
Aha, po loga zgłaszać się w komentarzach!
Dawać te logo, no e!

*przewijaj*












































































































*zaraz szok*













































































*jeszcze chwila*




































































































*szart*































































































*no dobra...*









































































































*szart*



































































































*tada!*
Zrobiłam logo dla kornelia 123lol.
Na próbę, abyście zobaczyli jakie loga robię, no.
Nie sze piekneeee?
Nie?
No wim.

To tyle z tego dziwnego posta, onieonieonie :c

Bayolołson
^^

`jaija001

Poradnik- jak dobrze dobrać kolory looka?

Belo!
To przywitanie trzeba zmienić...
Ma ktoś pomysł?
Ja na razie nie...
Tu Zoh/Zosia/Careylie
Dziś mam dla was posta o tematyce porad lookowych.
Powiem wam mniej więcej jakich kolorów nie dobierać, jakich rzeczy nie łączyć itp.
*****
Kolorystyka looka.
*****
Są kolory, które 'gryzą' się wzajemnie. Np. Jaskawy niebieski i pomarańczowy. To słabe połączenie. Pamiętajmy, że są kolory neutralne, które pasują do wszystkiego. Są to kolory czarny, biał i szary.
Kiedy tworzysz looka nie powinieneś bawić się w tęczę. Tzn. Nie powinieneś dobierać Zbyt wielu kolorów. Zdecyduj się od jednego do maxymalnie trzech.
Teraz dam wam przykład looka, który jest źle dobrany kolorystycznie. Potem dam dwie jego wersje w kolorach, które do siebie pasują.



Zapomniałam przyciąć skriny, sh.
******
To była pierwsza część tego posta. Jutro pojawi się druga o tym, czego nie powinniście dobierac, do czego.
Teraz obiecany look za 1500 sc w 2 wersjach kolorystycznych.
*Ja się już żegnam*
Jaija001
~`Pawis