wtorek, 7 lipca 2015

Wakacyjny boonie! I Youtuberka na msp?

Hej kochani :* Przepraszam za te kilka dni nieobecności ale głowa mnie tak bolała, że wytrzymać nie mogłem ale już wszystko og :D Wróćmy do tematu gry. Jak widać po tytule wystartowały już letnie wyzwania za nagrody. Wystarczy się zalogować i w lewym górnym rogu widnieje kółek z napisem:
"Wejdź tutaj!!!" I klikamy w to

Następnie wyskoczy nam mapka które musimy zrobić by dostać naszego Bonisia ♥ ale najpierw dostaniemy 3 unikaty 1 to czapka żółw a 2 następne zobaczymy 11 i 16 lipca :D



Ok teraz o youtuberce na MSP :D Od niedawna na msp wróciła adrianna11125 być może mieliście ją w znajomych. Jest to YTberka Adrianna Skon (Skonecka)  Ada gdy weszła po raz pierwszy od 2012 roku miała 18 lvl teraz w kilka dni jej fani nabili jej aż 4 lvle! Ma już 22 !!! Ada nabija poziomy jak szalona! Po prostu jakby miała vip'a i wieczny booster!  Nie-Sa-Mo-Wi-Te. Aha i jeśli liczycie na to że was przyjmie powodzenia xDDDD To chyba koniec notki :D Cześć i pa!



czwartek, 2 lipca 2015

Nowości!

Witam bardzo bardzo serdecznie w następnym poście na Blogu! Zapewne grając w msp zauważyłaś-eś, okrągłe kółko z okularami przeciwsłonecznymi z napisem (cytuje) "Wkrótce!". Spodziewam się nowych  misji za które zdobędziemy kilka słonecznych unikatów oraz na końcu unikatowego booniego w okularach przeciwsłonecznych który miałby tygrysie futerko i niebieskie spodenki ♥ Ale to tylko moje przypuszczenia ;) Przejdźmy do tematu dzisiejszego nowego tła animek itd. Sam konkurs już zniechęca... Jakiś rejs gdzie barbi se płynie statkiem ;-; Konkurs znowu jest masakryczny... Msp już nie dba o chłopaków jak kiedyś... Nowe ubrania co tydzień a nie stare ubrania które odświeżają poprzez dodanie je do koneQ...  Dziewczyny oczywiście mają ubrania włosy wszystko cut mjut xD a  my nic... (wstawił bym kilka screenów ale nie moge problemy techniczne) Animki jedno co msp robi dosyć dobrze ale i tak ceny wszędzie powalają... Ok mam ten 25 lvl ale nawet teraz mi na wszystko brakuje ... Wczoraj zrobiłem nowy film i 4 wyś no błagam... Haj$y się nie zgadzają... wszędzie się teraz reklamuje żeby się zgodziły xD OK spadam grać (reklamować się) pozdrawiam
~LynchRoss